Tevreden of Klacht?

Tevredenheidsonderzoek

De Federatie Vaktherapeutische Beroepen onderzoekt de tevredenheid van cliënten die een vaktherapeutische behandeling gevolgd hebben. Wij appreciëren het wanneer je jouw ervaringen met vaktherapie wilt delen door deze enquête in te vullen. Dit kan geheel anoniem. Je kunt er ook voor kiezen om jouw antwoorden door te laten sturen naar de therapeut bij wie je in behandeling bent geweest. Alvast hartelijk dank!

 

Heb je een klacht?

Vanaf januari 2017 is ook voor zelfstandig therapeuten de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) in werking getreden. Per 2017 voldoen de therapeuten van Vaktherapie Haaglanden daarom aan de verplichtingen die de Wkkgz voorschrijft door het hebben van een onafhankelijke klachtenfunctionaris en aangesloten te zijn bij een geschillencommissie.

Natuurlijk doen wij altijd ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. In het geval dat u toch een klacht heeft, dient u dit eerst met de desbetreffende therapeut te proberen op te lossen. In elk geval is de klachtenregeling van uw therapeut van toepassing.